top of page
  • Writer's pictureEL Callejero

סיור בקאמפ נואו

Updated: Jun 30, 2021

כשהגעתי לברצלונה, אחד הדברים הראשונים שרציתי לעשות בביקור, הוא לבקר במוזיאון של קבוצת הכדורגל של ברצלונה, אחת החוויות הראשונות שלי בברצלונה, סיור ממש מולץ לכל אוהבי הכדורגל. בעת הכניסה למגרש ובעלייה לכר הדשא מרגישים את האוירה המיוחדת של האיצטדיון.

המוזיאון ממוקמם במגרש הכדורגל הקאמפ נואו. כתובת: C. d'Arístides Maillol, s/n, 08028 Barcelona, España

דרכי הגעה למוזיאון: ניתן לקחת מטרו קו הירוק L3, ישנם 3 תחנות שסמוכות למגרש, אך יש הליכה של כמה דקות. תחנת Les Corts (הכי קרוב למגרש), María Cristina, Palau Reial, Zona Universitària. בנוסף נסיעה בקו הכחול L5 וניתן לרדת באחת מהתחנות מטרו Collblanc ו Badal שסמוכות למגרש במרחק של 10 דקות הליכה. קווי אוטובוס: קו -50, קו - D20, קו - H10, קו - L8, קו - L12. רכבת: רכבת R1, R2S, R4.

שעות פתיחה: יום שני- יום שבת 10:00 עד 18:30, נסגר שעה לפני. יום ראשון 10:00 עד 14:30, נסגר שעה לפני. בימי משחק הלו"ז יכול להשתנות. כרטיסים: רצוי לקנות כרטיסי כניסה למוזיאון מראש, ולא בקופות, כך תוכלו לחסוך את התור.

עלות הכרטיסים: החל מ 26€, תלוי בסוג הסיור. רכישה דרך באתר הרשמי של ברצלונה, יש אפשרות לבצע סיור מודרך באנגלית, או סיור קבוצתי, או סיור ביום המשחק. לרכישת כרטיסים: https://www.fcbarcelona.com/en/tickets/camp-nou-experience דרך גרופון ניתן להשיג הנחה ברכישת כרטיסי כניסה למוזיאון. https://www.groupon.es/deals/gl-camp-nou-experience-tour-museo-2


472 views0 comments
bottom of page